Job Title
Executive assistant (파견계약/Temp)
Location
서울
Key Responsibilities
- 경영진(Leader) 관리: 미팅, 이벤트 일정 및 출장 관리
- Team Admin 업무
1) 경비 보고서 처리 및 승인, 신규 채용, 재화 및 서비스 제공
2) 팀 예산 관리(구매 주문서 및 비용 감사 등)
- HR Support: 신규입사자 온보딩 지원/ 티운홀, 미팅, 멘토링, 기타 사내 행사 관리
- Office 관리: 시설 점검, visitor 안내, 중식 및 간식창고 관리
Key Requirements
● Fluent in English and Korean
● Maintaining strict confidentiality and discretion
● Be able to push back with firm standards and able to handle stakeholders with professionalism
● Being adaptable and flexible to handle unexpected challenges and shifts in focus
● Proactively identifying potential issues and taking action to address them
● Being a collaborative team player, willing to assist colleagues and share knowledge
● Clear and concise communication
● Empathy to understand the needs and emotions of your executive and team members
What’s on Offer
근무시간: 주 5일 평일, 9시~18시
근 무 지: 서울
급여조건: 내규 및 협의 (최종연봉&희망연봉 기재 필수)
복리후생: 4대보험, 연차(수당), 퇴직금(1년이상 근무시) 등 기타내규
* 합격 시 Adecco Korea소속 파견 계약직 근무 12개월 (이후 연장시 최대 2년까지 근무 가능)
[지원방법]
- 자유 혹은 아데코코리아 양식의 국영문 이력서 작성 후 이메일 접수 (Word 형식)
- 이력서 제출처: liana.lee@adecco.com
* 이메일과 이력서 제목에 "우버(비서)_성함" 기재 바랍니다.