[기업소개]
채용사는 시장을 선도하는 글로벌 기업을 위해 주문형 상담 및 데이터 서비스를 제공하는 전문가 네트워킹 기업입니다.고객이 더 나은 비즈니스 의사 결정을 내릴 수 있도록 업계 최고 전문가들을 연결해드립니다.
[모집부문]
Client Service Coordinator
Responsibilities
· Responsible for scheduling telephone consultations for client service teams
· Coordinate with advisors to obtain responses, availability and confirm telephone consultations
· Leave messages and follow up with Advisors to expedite scheduling projects
· Maintain an updated status of client telephone consultations
· Update Advisors’ profiles as needed
· Qualify Advisors via questionnaire to confirm if they are appropriate for consultations
· Follow multiple work streams to help Project Managers organize client requests and track progress on projects
· Assist with ad-hoc requests
Qualifications
· Some English language skills, especially reading and writing.
· Strong proficiency with Microsoft Office
· Strong organizational skills with meticulous attention to detail
· Ability to prioritize and multi-task and to work under tight deadlines
· Proficient in the use of the internet for research
· Demonstrated ability to communicate effectively and persuasively, both verbally and textually
· Demonstrated ability to work both in a team atmosphere and autonomously
· A desire to work in a fast-paced entrepreneurial environment
[근무환경]
- 근무지 : 서울특별시 종로구 종로 5길 (주 1회 재택 가능)
- 근무시간 : 주 5일 평일 09시 ~ 18시
- 고용형태 : Adecco Korea 소속 파견계약직 (3+6개월 or 3+9개월 등의 형식으로 진행)
- 급여 : 면접 후 협의 (최종 연봉 / 희망 연봉 기재 필수)
- 복리후생 : 4대보험, 연월차, 경조제도, 명절선물 등 내규에 따름
[지원방법]
- 채용 시 마감 (서류 접수 후 즉시 면접 진행 예정이므로 조기 마감될 수 있습니다. 빠른 지원 부탁 드립니다.)
- 접수처: 이메일 지원 (Emily.Choi@adecco.com) / 파일명: “컨설팅사_Client Service Coordinator_성함”
- 제출 서류: 자유 혹은 아데코코리아 양식의 국문+영문 이력서 및 자기소개서 (Word 양식)
- 문의사항: 02.6200.9751 / Emily.Choi@adecco.com
- 최종 합격자에 한하여 제출 서류에 대한 증빙이 요청되며, 허위 사실 기재 시 채용이 취소될 수 있습니다.